Kurdela nakışına elimdeki işler bitene kadar, bir süre ara vererek soğuk kış günleri için farklı örgüler yayınlamak istedim. Örgüde tamamen bir modele bağımlı kalmadan kendi aklıma gelen tasarımlarımı uygulamaya çalışırım. 


Bir kızım olmasını, çeşit çeşit örüp giydirmeyi hep istemişimdir. Ama olsun Allah banada yakışıklımı yakışıklı iki tane erkek verdi. Bende bu hevesimi yeğenlerimle gidermeye çalışıyorum. Gerçi onlardan uzakta olduğum için üzerlerinde duruşunu görmek nasip olmadı. Kısmet diyelim ve yayınlayayım resimleri. Bilmem siz beğenecekmisiniz.? Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.







Bu modeli bi yelekte görmüştüm. Bende etekte nasıl durur diye denemek istedim. Askılı bir etek yaptım. Biraz örgüden anlayan biriyseniz bakarak yapılbilecek bir model.Ama isteyen olursada tarif edebilirim.



Buda modelin yakından görünüşü