Bugün ilkokul 1.sınıfa giden oğlumun sınıf içi veli etkinliği vardı. Öğretmenimiz Asiye hanım çocuklarımızın sınıf içerisindeki tutum ve  davranışlarını daha yakından görebilmemiz için düzenlediği veli faaliyeti güzel bi deneyim oldu bizim için. Faaliyet dedimse çok geniş anlamda değil. Her hafta bir velimiz sınıfta 2 ders boyunca bir etkinlik yaptırıp çocuklarla paylaşacak. Bugünde sıra bendeydi. Ne yapabilirim diye düşünürken yine netten bulduğum çocukların ilgisini çekebilecek odalarına süs yaptırdım. Çok güzel geçti benim için ama çocuklarda kağıt kesmekten yoruldukları için öyle düşünürlermi bilemem.



Canlarım benim ya çok şekerler, nasıl da harıl harıl çalışıyorlar.



Bu arada yaptığımız bu faaliyeti okul öncesi etkinlik sitelerinden deniz-yasemen-blogspot adlı bir blogtan buldum. Gerçekten çocuklar için faydalanabilinecek bir site tavsiye ederim.