MİMLENDİM


Blog sitelerini gezerken hep merak etmişimdir sobeleme nedir mimlenmek nedir? Ama anladığım kadarıyla bu blogcular arasında birbirlerini tanımak adına küçük bir anket. Doğrusu bu kadar da çabuk mimlenmeyi beklemiyordum. Sağolsun arkadaşım Elif bu açılışı çabuk yaptı . Bende elimden geldiğince soruları cevaplamaya çalışıcağım.

Bende üç arkadaşımı mimlemek istiyorum.

http://lezzethane.blogspot.com/
http://eminevehobileri.blogspot.com/
http://turkuaz25.blogspot.com/



-En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
-Ermeni soykırımı vardır adı altında  kendini aydın zanneden bazı kesimin başlattığı imza kampanyası ve bunu insanlara empoze etme çalışmaları çok sinir bozucuydu.



-En son hangi şarkıdan nefret ettin?
-çikita muz:)


-En son hangi fast food ürününden tiksindin?-
-Tiksinme yaşadığımı hatırlamıyorum ama yakın zamanda servisten memnun kalmadığım olmuştur.


-En son hangi sakatatı yedin ?
-Geçen yıl babam, annem,  ben ve küçük oğlum Konya'da bi çorbacıda işkembe çorbası içmiştik.




-En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
-Sezan aksu,  Ele avuca sığmazdı deli gönlüm  çok beğendim


-En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
-Alexander Rybakov, Fairytale



-En son hangi yerli filmi beğendin?
-Arog



-En son hangi kitabı okudun?
-Çocuk psikolojisiyle ilgili bir kitap okumuştum ama yazarını hatırlamıyorum.


-En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
-Kelime oyunu, scrabble


-En son neyden korktun?
-Rüyamda bazen çocuklara bişey olur ondan sık sık korkarım




-En son kime veya neye küfrettin?
-Kimseye küfür etmedim. Kendime yakıştıramam



-En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir)?
-Birinden kaçmamı gerektirecek bişey yaşamadımki kaçayım.




-En sevdiğin 5 film?
-Melekler şehri ,Fransız öpücüğü ,Bridget Jones'in günlüğü,Hanımın çiftliği,Aşkı memn-u


-En sevdiğin 5 şarkı?
-Sezen aksu ele avuca sığmazdı deli gönlüm,Ebru gündeş sadece sevdim ve ölümsüz aşklar ,Zara tez gel yarim,Orhan ölmez iki elin kanda olsada gel


-En sevdiğin 5 yemek?
-Etli ekmek,fırında kızarmış tavuk, mangal aslında et yemeklerini severim


-En sevdiğin 5 isim?
-Aleyna, Alara, Çağrı, İkrar, Erva


-En sevdiğin 5 oyun (herhangi)?
-scrabblle,tavla,isim şehir,satranç,


-En büyük korkun nedir?

-Suda boğulmak, yalnız kalmak,


-En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?
-Nasıl olurda anlamazsın?
-Oha falan oldum yani!