Yapım aşamasının her anını kare kare foroğraflayamadım. Fakat aklıma geldikçe çektiğim kadarı ile fikir olması açısından yararlanmak isteyenlerle paylamayı düşündüm.


Kadife kumaş üzerine sert gümüş rengi kurdela ve boncuk uyguladım. (Kadife kumaş üzerine desen çizilemediğinden, desen çizili parşomen kağıdı kumaşa diktim. Boncukları desen üzerine işledikten sonra kağıdı yırttım.)


Resimde görüldüğü gibi Kurdelayı ayçiçeği çalıştım. Boncuklarla da yapraklarını çalıştım.


Tasarladığım çantama uygun çanta sapını Karabük' te bulamadım. (Okuyunca nasıl olur demeyin çünkü Karabük' te bu tür malzeme satan topu topu iki dükkan var.) Bende hoby dükkanında gördüğüm gümüş renkli yassı fitil aldım. Saç örgüsü yapıp diktiğim kumaş sapın üzerine sabitledim.

  
Kalıp aşamalarında çok uğraştığım için fotoğraf çekemedim. Bu resim çantamın içini astarlayıp, sapını dikmeden önceki hali.