Bu kurdela nakışı bohçayı yiğenimin çeyizi için yaptım. İyi günlerde kullanır inşallah. Beyaz kurdela inci ve taşlarla süslediğim bohçanın kumaşı şanel saten. Havlusunu daha önce yayınlamıştım.Çiçeğin yapılışını sevgili blogcu arkadaşım tijeen sormuştu resmini yaparken çekmedim ama kısaca tarif edeyim.Beyaz geniş organze kurdelayı kesmeden üçgen katlıyoruz daha sonra  birkez daha katlayıp uç kımını tehelliyoruz.Kesip ucu atmasın diye yakıyoruz. İpi çıkarmadan aynı işlemi yaprak sayısına göre tamamlayıp bitiriyoruz. Ben 5 li yaptım. Aynı işlemi çiçeğimiz kaç katlı olacaksa o kadar yapıyoruz. En üst katındaki yaprakları çok sıkıştırıyoruz. Sonraki sıradakini biraz daha az sıkıştırıyoruz. En alt kattaki sırayı fazla sıkıştırmadan ayrı ayrı 3 kat yaptığımız çiçeğimizi alt kattan üst kata doğru sırayla kumaşımıza oturtup hepsini ayrı ayrı dikiyoruz. En ortasınada ben inci dizip oturttum. Çiçeğinizin katlarını istediğiniz kata kadar, yada istediğiniz sayıda yaprak kullanarak yapabilirsiniz.